پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 112093
جزئيات دستگيري عامل قتل قهرمان دوچرخه‌سواري
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1041

ه گزارش پايگاه خبري پليس ، امير احمد علي گودرزي در تشريح اين خبر گفت: در پي تماس تلفني با مرکز فوريتهاي پليسي 110 در ساعت يک و 15 دقيقه بامداد 24 شهريور ماه سال جاري مبني بر وقوع يک فقره درگيري در منطقه رجائي شهر کرج بلافاصله ماموران کلانتري 15 رجايي شهر جهت بررسي موضوع به محل حادثه اعزام شدند .

وي در ادامه گفت : ماموران بلافاصله پس از اعزام به محل حادثه و محاصره محل درگيري موفق شدند از پراکنده شدن افرادي که در محل درگيري حضور داشتند ممانعت کرده و در نهايت 4 نفر از مظنونان اصلي درگيري به نامهاي عباس- د ، جواد- د ، جلال – د و شهروز را دستگير و به پليس آگاهي منتقل کنند.

ماموران در مواجهه با جسد نيمه جان فرد مضروب به نام مهرداد اميني بلافاصله پس از هماهنگي با عوامل اورژانس ، وي به بيمارستان شهيد مدني کرج منتقل کردند اما متاسفانه تلاش کادر پزشکي براي نجات وي موثر واقع نشد و به علت شدت جراحات وارده فوت کرد .

امير گودرزي تصريح کرد: در بررسي جسد مقتول توسط کارآگاهان جنايي پليس آگاهي مشخص شد که مقتول مورد اصابت شش ضربه چاقو از ناحيه بالا تنه قرار گرفته است .

فرمانده انتظامي استان البرز در پايان گفت: متهمان دستگير شده پس از انتقال به پليس آگاهي در تحقيقات مقدماتي به درگيري با مقتول اعتراف کردند و در نهايت يکي از آنها به نام عباس به قتل مهرداد با وارد کردن ضربات متعدد چاقو اعتراف کرد و علت اين درگيري را نيز اختلافات  قبلي و جزيي عنوان کرد.

گفتني است ، تحقيقات تکميلي در اين خصوص ادامه دارد.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html